Obchodní podmínky / Reklamace

Obchodní podmínky

1. Základní ustanovení

voTyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb uvedených na www.andelovadaja.cz Dagmar Andělovou, IČ 87835169 se sídlem a provozovnou Ve Strouze 403, 25246 Vrané nad Vltaovu a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů (dále i klient / zákazník).

Poskytovatel poskytuje pedikúru a manikúru na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Objednáním konkrétního termínu služby nebo objednáním dárkového poukazu / voucheru (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Nesouhlasí-li zákazník (klient) s těmito obchodními podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

2. Objednávka služeb

2.1 Termín návštěvy
Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na telefonní hovory, internetové připojení) si hradí zákazník sám.
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, e-mai-
lem, online formulářem na www stránkách poskytovatele služeb). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou a je považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb. Tato smlouva se uzavírá v českém jazyce.

2.2 Přeobjednání
Pokud se nemůže zákazník (klient) v dohodnutém termínu na objednané ošetření dostavit, informuje o tom předem telefonicky či WhatsAppem (tel.: 606374702) e-mailem (e-mail: …), nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.
Pokud klient návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem (24 hodin předem) bude klientu účtováno 50 % objednané služby, na kterou jste se nedostavil(a).
Nedostavíte-li se klient opakovaně na objednanou službu bez omluvy minimálně 24 hodin předem, vyhrazuji si právo takového zákazníka vyřadit z databáze zákazníků a na další ošetření ho neobjednat.

2.3 Předčasný příchod
K čekání je v mé provozovně určen malý prostor. Prosím tedy klienty, abyste nepřicházeli na ošetření dříve než 15 minut před plánovaným ošetřením. Prosíme Vás o ohleduplnost, pokud probíhá ošetření jiné klientky. Prostory čekárny a salónu jsou spojeny.

2.4 Pozdní příchod
Dostaví-li se klient se zpožděním po dohodnutém termínu, bude objednaná služba provedena ve zkráceném rozsahu, tak že skončí v původně stanoveném čase. Berte prosím na vědomí, že u některých služeb kratšího časového rozsahu výše uvedené aplikovat nelze a pokud přijdete s více než 15 minutovým zpožděním, k čerpání služby již dojít nemusí. Zkrácení služby nebo neprovedení služby z důvodu pozdního příchodu zákazníka nemá vliv na cenu objednané služby. Cena služby je účtována podle objednané služby.

3. Podmínky poskytnutí služeb

3.1 Termín slžby
Termín služby je potřeba dohodnout a rezervovat předem (preferuji osobně, telefonicky či WhatsApp. Lze ale i emailem, SMS, sociální sítě). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
Na objednaný termín je klient povinen se dostavit včas či s malým předstihem. V případě pozdního příchodu budu nucena klinetovi termín služby zkrátit vzhledem k objednávce dalšího klienta nebo úpleně zrušit.
Pokud se nemůže klient v dohodnutém termínu dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo SMS, nejpozději však 24 hodin před zahájením termínu poskytování služby. Pokud nebude návštěva zrušena s dostatečným předstihem (minimálně 24 hodin předem), bude klientovi účtováno 50% z hodnoty služby v objednaném termínu. Vyhrazuji si právo na úhradu při příští návštěvě, případně budou klientovi zaslány podlklady k platbě či faktura. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme možnost obsadit místo jinou klientkou.
V případě několikahodinových balíčků služeb či požadavku více služeb v jeden den či požadavku konkrétního dne a času je možné, že nebudu schopna klientovi moci nabídnout všechny termíny během otevírací doby, některé časy jsou vyhrazeny pouze na určité služby. Stejně tak kvůli limitaci požadavku termínu služby v určitý den a hodinu se může stát, že nebudu schopna nabídnout termín hned, ale s časovou prodlevou.
Prosím, kontaktujte mě před zakoupením balíčku, pokud máte omezený časový prostor, úhradu dárkového poukazu nelze vrátit z důvodu časových omezení.

3.2 Platba za rezervovanný termín
Platba za rezervovaný termín je možná složit hotově na místě provedení služby nebo bezhotovostně pomocí terminálu či QR kódem okamžitou platbou. Po osobní domluvě je možná u stálých klientek platba převodem na účet. Paragon vydávám klientovi na požádání.

3.3 Odmítnutí služby
Služba může být klientovi odmítnuta či předčasně ukončena v těchto případech:
a) klient trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
b) klient se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových
látek
c) klient se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
d) klient se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zklient se během objednání nebo služby vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí
hluk, uráží poskytovatele služeb nebo obtěžuje svými projevy chování ostatní klienty
salonu
f) u klienta se v minulosti potvrdila alergická reakce související s použitím materiálů,
které se při poskytování služby běžně používají. Klient je povinen na tuto skutečnost
provozovatele služeb s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby) a tato
skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.

3.4 Osobní věci a cennosti
Osobní věci je klient povinen si vzít s sebou do prostor salónu, kde je poskytována služba, za
případné ztráty věcí klienta před, během a po ošetření a za věci odložené v prostoru
čekárny nebo recepce salon neručí.

3.5 Ceníky
Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele www.andelovadaja.cz. Ceny
platí pro základní provozní dobu, která je dle objednání. Nejsem plátci DPH.

3.6 Prodej produktů
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.

4. Reklamace služeb

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb poskytovaných…

Adresa pro doručování: Dagmar Andělová, Ve Strouze 403, 25246 Vrané nad Vltavou
Telefonní číslo: +420 606374702
Kontaktní e-mail: daja@fallenangel.cz

4.1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme?
Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě s objednávkou. Shodou s objednávkou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu nebo dobou předpokládanou či dohodnutou.

4.2. Jaká je záruční doba?
Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování nebo do 48 hodin po provedení služby, kdy se pochybení projeví. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte.

4.3. Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatnou nápravu. Není-li provedení nápravy možné, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby. Popřípadě jinou kompenzaci dle domluvy.

4.4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit? Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
– jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
– jste vadu služby sami způsobili.

4.5. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby, a dále vždy písemně, a to tak, že vadu označíte nebo oznámíte, jak se projevuje na adrese Ve Strouze 403, 25246 Vrané nad Vltavou, a to osobní návštěvou v předem domluvený čas, tak abychom vadu služby mohli zdokumentovat.

4.6. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

4.7.  V případě sporu má klient právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI) pro mimosoudní řešení sporu.
„Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotře-
bitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona
č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti
k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz“

 

Klient potvrzuje, že byl s tímto reklamačním řádem seznámen před poskytnutím služby.
Reklamační řád je veřejně dostupný v salonu a na webových stránkách www.andelovadaja.cz.

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.1.2025.

 

Reklamační protokol si můžete stáhnout ZDE.

5. Dárkové poukazy / Vouchery na služby

5.1. Dárkový poukaz lze zakoupit a předat osobně nebo je ho možné poslat e-mailem. Platba lze provést hotově, katrou, QR kóden nebo bankovním převodem. Při zaslání poukazu e-mailem bude odeslán, až po uhrazení příslušné částky.

Zakoupením dárkového poukazu kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Kupující je povinen seznámit osobu, které dárkový poukaz daruje, s podmínkami zde uvedenými. Konečný držitel (uplatitel) dárkového poukazu souhlasí s podmínkami zde uvedenými.

5.2. Dárkový poukaz lze použít na úhradu libovolné služby z nabídky provozovatele. U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením procedury.

Všeobecně je vhodné začít čerpat služby z dárkového poukazu co nejdříve po obdržení kvůli výběru vhodného termínu.

Vybrané služby si je zákazník povinen rezervovat – viz VOP bod č. 2. Objednávka služeb.

V případě, že je držitel dárkového poukazu objednán a pokud není závazná rezervace vybrané služby omluvena 24 hodin předem, hodnota objednané služby se automaticky klientovi z dárkového poukazu odečte nebo mu propadá – viz VOP  bod 2.2. Absence zákazníka.

Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem procedury pro ověření platnosti.

5.3. Hodnota dárkového poukazu – Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na konkrétní druh procedury. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

5.4. Dárkový poukaz má platnost 3 měsíce od data vystavení, není-li vslovně uvedeno jinak přímo na dárkovoum poukazu. V pozdějším termínu objednání služby je doplácena částka rozdílná mezi kupovanou a aktuální. Po uplynutí půl roku poukázka bez náhrady propadá.

Certifikát lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem.

Není dovoleno kopírování, či jiné úpravy dárkového poukazu.

6. Zásad zpracování osobních údajů – GDPR

Osobní údaje shromažďujeme pouze z titulu oprávněného zájmu (zákonné povinnosti) po dobu nezbytnou. Pokud požadujete Vaše osobní údaje vymazat z naší databáze, prosím informujete nás osobně na adrese… po předchozí dohodě. Požadavek na výmaz Vašich údajů je nezbytné podat písemně.

6.1. Provozovatel se zavazuje chránit jemu svěřené osobní údaje a postupovat v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů.

6.2. Provozovatel nebude bez předchozího svolení uživatele zpracovávat, sdílet, prodávat ani používat jemu svěřené osobní údaje.

6.3. Zákazník a kupující bere na vědomí, že provozovatel je oprávněn zpracovávat, shromažďovat a sledovat osobní údaje jednotlivých klientů pro vlastní potřeby, tj. zejména za účelem poskytování služeb, statistické účely nebo za účelem zkvalitňování služeb.

6.4. Provozovatel o zákazníkovi shromažďujeme tyto osobní údaje:
jméno a příjmení, adresa místa vykonání služby, telefonní číslo, e-mail.

6.5. Osobní údaje zákazníka jsou vedeny výhradně za účelem vytvoření, zrušení či změny termínu objednané služby u provozovatele. V případě jednorázových návštěv u zákazníků ve zdravotnických zařízeních, hotelů, penzionů (nepravidelných klientů) se karta zákazníka nevystavuje a osobní údaje neshromažďují.

U pravidelných klientů se vede záznam v papírovém diáři s datumem návštěvy a Google kalendáři provozovatele. Dále může být založena karta zákazníka, která bude uložena v místě provozování služeb (v saloně Ve Strouze 403, 25246 Vrané nad Vltavou). Osobní údaje provozovatel neshromažďuje. V elektronické podobě vede tabulku s přehledem návštěv a plateb u zákazníků.

6.6. Na svém webu www.andelovadaja.cz nepoužívám žádné externí služby (formuláře, registrace, vložená videa apod.), které využívají jiné než nezbytně nutné technické soubory cookies. Žádná třetí strana nesbírá informace o osobních údajích návštěvnících webu.

 

7. Závěrečná ustanovení

7.1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

7.2. Vstupem provozovatele na místo vykonání služby vyjadřuje zákazník souhlas se svou povinností dodržovat pravidla provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího provozovatele.

8. Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 1. 2025.