Provozní řád pro klienty/ky
Platba
Platby za služby přijímám:
– hotově
– bezkontaktně
– OR kódem
– převodem
Zpoždění
Snažte se být dochvilní. Zpoždění 15 minut může znamenat, že odejdete bez barvy, kýženého zdobení nebo dokonce s pláčem a termínem za měsíc.
Zrušení termínu
Termíny rušte co nejdříve. Ideálně hned a nejpozději 24 hodin předem. Pokud se tak nestane, nárokuji si refundaci 50 % z předpokládané ceny.
Reklamace
Reklamace přijímám max 48 hodin po službě. Pokud odpadají nehty později, nejedná se o špatně zvolený materiál. Námitky tedy vzneste nejlépe inhed.
WiFi
Připojemí na WiFi zdarma patří ve službách ke standartům. I u mě tomu není jinak. Jak najdete ručku volnou, můžete surfovat nebo hledat inspiraci na nailart.
Občerstvení
K dispozici je kávovar na kapsle, voda, varná konvice na čaj a i něco málo k mlsání. Vše si vychutnáte především u pedikúry, kdy máte ruce volné.
Zdobení
Pokud chcete mít drápky ozdobené, myslete na to již při domlouvání termínu. Ať vše stihnu ke vší spokojenosti na obou stranách.
Děti v solonu
Pokud vaše ratolest nevydrží po dobu služby bez vás v klidu, nechejte ji raději doma. Nebo povolejte babičku, u nás se zabaví.
Zvířata
Pejsky u nás máme rádi, avšak nezapomínejte, že zvířata jsou z hygienického pohledu nepřijatelná. Ale máme pro ně čekárnu – zahrádku.