Provozní řád pro klienty/ky

Platba

Platby za služby přijímám:
– hotově
– bezkontaktně
– OR kódem
– převodem

Zpoždění

Snažte se být dochvilní. Zpoždění 15 minut může znamenat, že odejdete bez barvy, kýženého zdobení nebo dokonce s pláčem a termínem za měsíc.

Zrušení termínu

Termíny rušte co nejdříve. Ideálně hned a nejpozději 24 hodin předem. Pokud se tak nestane, nárokuji si refundaci 50 % z předpokládané ceny.

Reklamace

Reklamace přijímám max 48 hodin po službě. Pokud odpadají nehty později, nejedná se o špatně zvolený materiál. Námitky tedy vzneste nejlépe inhed.

WiFi

Připojemí na WiFi zdarma patří ve službách ke standartům. I u mě tomu není jinak. Jak najdete ručku volnou, můžete surfovat nebo hledat inspiraci na nailart.

Občerstvení

K dispozici je kávovar na kapsle, voda, varná konvice na čaj a i něco málo k mlsání. Vše si vychutnáte především u pedikúry, kdy máte ruce volné.

Zdobení

Pokud chcete mít drápky ozdobené, myslete na to již při domlouvání termínu. Ať vše stihnu ke vší spokojenosti na obou stranách.

Děti v solonu

Pokud vaše ratolest nevydrží po dobu služby bez vás v klidu, nechejte ji raději doma. Nebo povolejte babičku, u nás se zabaví.

Zvířata

Pejsky u nás máme rádi, avšak nezapomínejte, že zvířata jsou z hygienického pohledu nepřijatelná. Ale máme pro ně čekárnu – zahrádku.